| |
| | | | |
Servicegesprekken 20% van uw klanten leveren 80% van de omzet. Wat willen deze topklanten en wat verwachten zij van U? Hoe zien uw relaties uw organisatie? Hoe krijgt U een hechte relatie met uw klanten? Welke service verwacht men en hoe kunt u deze verbeteren? Hoe kijkt de klant naar uw bedrijf, wat hebt u te bieden? Deelt u mijn passie voor service? Service zie ik als de belangrijkste factor waarmee organisaties zich van elkaar onderscheiden. Graag adviseer ik u bij het verhogen van de klantgerichtheid en servicemanagement van uw organisatie. Als u daadwerkelijk wilt weten wat uw klanten en partners van uw dienstverlening vinden of als u een haalbaarheidsstudie wilt uitvoeren, dan kunt u AEmic inschakelen om zogenaamde servicegesprekken te voeren. Aan de hand van een van te voren afgesproken checklist voert AEmic diepte-interviews met door u uitgekozen respondenten. Op basis van de uitkomsten van een dergelijk gesprek, hebben organisaties aantoonbaar hun dienstverlening verbeterd. En ze bieden nieuwe diensten aan, die direct aansluiten bij de behoefte van hun klanten. Wilt u meer weten, neemt u dan vrijblijvend contact op. AEmic: advies, onderzoek, management, levensboek , reminicentie
|
|
| |
| |
| |
| | AEmic
|
info@aemic.nl |
| |